Sunday, July 17, 2016

Filled Under:

TERKINI!!! SETAHUN SIMPAN RAHSIA, RAHIM SEPAHTU BERAYA DENGAN DUA ISTERI!!! MESTI BACA!!!


Rahim telah beraya dengan bergaya pada tahun ini apabila balik ke kampung dengan dua orang isterinya di Johor...

Syawal tahun pada kali ini lebih bermakna buat pelawak Rahim Sepahtu kerana buat pertama kalinya merayakan Aidilfitri di kampung kedua-dua isterinya...

Rahim, 46, berkata isteri kedua yang telah dinikahinya lebih setahun lalu juga berasal daripada Johor, maka memudahkan lagi urusan berhari raya bersama isteri pertama...

“Tidak ada masalah. Malah ini adalah raya pertama saya ada dua tempat berbeza. Isteri pertama di Batu Pahat dan isteri kedua di Simpang Renggam...

“Saya berterima kasih kepada isteri-isteri yang memahami jadual saya. Mereka sangat bertolak ansur dan amat memberi bekerjasama...

“Saya anak jati Klang. Mak dan ayah pula sudah lama tidak ada. Saya tidak ada masalah beraya. Jadi isteri saya yang jadualkan untuk pergi ke mana,” katanya.

Dalam filem itu, ianya  mula ditayangkan di pawagam pada Khamis, Rahim membawa watak sebagai Rudy, bapa Zack yang dilakonkan Fad Bocey...

Pelakon lain yang turut membintangi filem berkenaan termasuklah Shuk SYJ, Serina Redzuawan dan Julia Marin...

Rahim, atau nama sebenarnya Rahim Mat Ali, berkata kedua-dua isteri yang menetap di Shah Alam memudahkan urusan giliran untuk berlaku adil sebagai seorang suami misali.

Katanya, penghargaan harus diberikan kepada isteri pertama Norazlin Abdullah [gambar, atas]  yang sanggup berkongsi kasih sayang...

“Sudah setahun lebih kahwin, cuma media sahaja yang tidak tahu. Mereka duduk berhampiran di Shah Alam. Saya berterima kasih pada isteri pertama saya,” katanya, sambil tersenyum.




0 comments:

Post a Comment